Povratak na Telegraf.rs
Svemir
Priroda
Arheo/Istorija
Medicina
Paleontologija
Fizika
Zanimljivosti
Za ispravno funkcionisanje sajta, molimo Vas aktivirajte Javascript.
Tema: Piće
Jedna čašica dnevno ne štiti zdravlje, tvrde naučnici: Već dva pića dnevno povećavaju rizik od smrti i bolesti
2
2
Alkohol značajno šteti zdravlju, potvrdila studija: Evo šta je utvrđeno o koristima male količine pića za srce
0
1
Zavisnost od alkohola nastaje zbog izbegavanja stresa, ne traženja užitka, pokazalo istraživanje
0
9
I samo jedna čašica drastično povećava rizik: Veliko istraživanje o vezi alkohola i demencije
0
1
Raznovrsna hrana bogata flavonoidima smanjuje rizik od bolesti, pokazalo istraživanje 120.000 ljudi
0
2
„Što manje, to bolje za zdravlje“: Samo jedno piće nedeljno povećava rizik od više oboljenja
0
2
Rizik od prevremene smrti drastično skače kad se pije više od jednog pića dnevno, pokazalo istraživanje
0
3
Destilat vina iz dinastije Šang otkriven u bronzanoj posudi
0
0