Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Zlatomir

    02. avgust 2025 | 13:10

    Samo što je "naučnik" potpuno promašio temu jer nije napregnuo mozak ni toliko da se informiše šta tačno tvrde pristalice autentičnosti: tvrdnja glasi da je lik nastao nagorevanjem mikrostrukture platna u trenutku Hristovog vaskrsenja dok je Hristos praktično prolazio kroz platno, a ne tako što se platno umazalo od tela. Samim tim, prolazak zraka energije je nagoreo platno u frontalnom pravcu što i izgleda onako kako izgleda. A ovaj "naučnik" je kao neinformisan uzeo za pretpostavku da torinski lik predstavlja otisak od umazivanja (što niko ne tvrdi) pa je onda pobio tu svoju pretpostvku. Torinsko platno možda zaista nije autentično, ali "tehnika" kojom je nastao lik na njemu svakako nije otisak niti umazivanje, već frontalni prolazak zrakova koji je izazvao nagorevanje mikrostrukture platna. Svima je jasno da nije u pitanju otisak jer otisak bi prikazao samo naisturenije delove tela (nos, obrve, ramena i još ponešto, i naravno u široj proporciji).

  • Riki

    02. avgust 2025 | 13:09

    Pa u to niko nije ni verovao da je otisnut lik Isusa na pokrovu osim zaglupljenih hrišćanskih vernika. Inače kompletna priča oko hrišćanstva i hrišćanske vere je teška izmišljotina i laž. Posebno priča o Isusovom začeću i vaskrsnuću. U to može da veruje samo prost i primitivan svet. Kao što Mariju zovu Bogorodica , a žena nije rodila boga. Međutim verujućima tako lepše zvuči za njihove uši.