Na misiji do Marsa i nazad astronauti bi ostali bez bubrega

Ako ljudi uspeju da stignu do Crvene planete, u povratku bi im bila potrebna dijaliza, poručili istraživači

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

• Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Bojan
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

• Bojan

13. jun 2024 | 11:49

To je samo pretpostavka , prvo bez čega bi ostali je život a posle šta će biti nije važno !!!!!

• Rale

12. jun 2024 | 19:24

Ne postoji sigurna zaštita od svemirskog zračenja, jednostavno ne postoji. ISS i astronauti na njemu još mogu da na duži vremenski period budu zaštićeni jer je stanica još uvek i srednjoj ili niskoj orbiti,ali izvan Van Allenovih pojaseva zračenje bi jednostavno ubilo ljudsko biće na duži vremenski period. Da ne govorimo i o fizičkom aspektu,jer astronauti teoretski da prežive i da budu zdravi na putu do Marsa,ne znam kako bi obavljali radne zadatke je ne bi mogli da stanu na noge bar nekoliko nedelja. Bez obzira na manju gravitaciju Marsa. Osim naravno ako svemirski brod ne bi imao bar neku vrstu vlastite gravitacije. Lično mislim da je ta avantura čisto sanjarenje za neko duži vremenski period čak o za milijardera i samjara Maska.

• Beader Dragan