Mars je bio preplavljen rekama: Novi dokazi rovera Kjuriositi o uslovima za život na Crvenoj planeti

U istraživanju korišćene slike sa Marsa, skenovi stena ispod Meksičkog zaliva i kompjuterske simulacije

• Deki

25. oktobar 2023. | 18:29

Zaludni naučnici i njihov rover Radoznali procenili da je Mars nekada bio pun reka! Valjda je onda i bio neki život u tim rekama i oko njih, biljni pa i životinjski, valjda bi ostao neki fosil ili neki trag da je nekada tu nešto živelo. Na žaliost to je samo pusta želja i hvatanje za slamku da je na Marsu bilo života. To je obična kamenčina. Život na Zemlji je jedinstven, nema drugog, sami smo u Svemiru jer suprotnih dokaza nema. Oni što veruju da su vanzemaljci i NLO svuda oko nas pa zar za 100 godina koliko se o tome priča neka superinteligentna bića udaljena npr 20.000 svetlosnih godina tu su i kriju se decenijama.

• 26. oktobar 2023. | 08:00

Judžin

@Deki

НЛО припадају периоду када космичка технологија није била на овом стању развоја, када је човечовечанство још увек било у своме првом детињству и само је сањало да тамо негде мора постојати живот у том безкрају, а то што није откривен не значи да га нема, бар у неком облику. Но то и није толико битно. Не мехшај машту и науку! Ограничити се само на Земљу то је као да стално једеш једно јело а поред тебе има још неиспробаних јела. Друго, одкуд ти знаш да тамо некад није било живота па нема ни фосила, да ли си ти од почетка стварања Марса живео тамо па прешао овде? То што нису откривени фосили, питање је па кад и са чиме да се открију кад се тек кренуло са првим возилима на пивршини небеских тела која још увек личе на дечије играчке. Права сазнања ће се десити када се остваре озбиљне људске насеобине тамо, а за то треба јоош времена, оохоој! Па ако се и не открију никакви фосили небитно је, тамо се путује поради рудних ресурса, јер су земаљска многима недоступна - а и да се малко растерети планета Земља од експлоатације. И највагжније: Људско битће хоће себи да доказже и то - да могже да се шири кроз свемир!

• 14. novembar 2023. | 16:38