Otkriće vanzemaljaca je pitanje trenutka: Naučnici sve intenzivnije tragaju za životom u svemiru

Mnogi astronomi i astrobilozi veruju da su šanse da uskoro otkrijemo tragove organizama u Sunčevom sistemu ili na egzoplanetama sve veće

• Titikaka

4. oktobar 2023. | 19:49

Ne mogu da utvrde postoji li deveta planeta u našem sunčanom sistemu,a otkrivaju zivot hiljadama svetlosnih godina daleko.Ne rugajte se sa narodom.

• Zoki

1. oktobar 2023. | 22:06

Davno su oni pronadjrni al se skriva od javnosti.

• Miki

1. oktobar 2023. | 21:43

Zar stvarno mislite da još nemaju dokaze o vanzemaljcima.

• Dule

1. oktobar 2023. | 21:15

Ako ih ima verovatno nas izbegavaju jer kapiraju da smo kreteni a ako su gluplji od nas onda bolje da ih ne nadjemo jerbo ima da ih istrebimo

• Đole Srba

1. oktobar 2023. | 20:50

Ja sam samo jedan mali mislilac ali dao bi savet tzv. naučnicima da potraže malo neku nepoznatu silu koja na pr. pokreće NLO-e u svim uslovima, u vodi u svemiru i svuda oko nas. No, pa puno sreće.

• Vitez Koja

1. oktobar 2023. | 20:47

Koliko je samo vanzemljaka, koji kao sa Marsa da su pali, koji misle da su nadljudi i da mogu da utiču na ljudske sudbine i izmišljaju ratove, viruse, razne strahove kako bi upravljali ljudima a za sebe zgrtali "bogatstva"Ne bi me čudilo da aktuelizuju zvanično ovu temu, pa čak i da ih negde pokažu, kako bi se skrenula pažnja.Ako su ovde to znači da su već napredniji od nas, tako da se samo nadam da dolaze u miru, a verovatno neće da se pokažu jer vide da su ovde ljudi u stanju da zbog klupskih boja, zbog slavljenja verskih praznika različitih datuma iako recimo iste veroispovesti, a kamoli boje kože ili različite veroispovesti, koja im u stvari propoveda totalno obrnuto od onoga kako se ponašaju...su u stanju da rade najgore moguće stvari.Kako bi tek njih proganjali.Dovoljno je jedan k.njator da vidi šansu da izgradi sebi korist ili popularnost na tome da bude antiprotivan i eto problema.Tako da bolje da se štekuju, a ja ne sumnjam da ih ima da li ovde ili negde širom galaksija.

• Mihajlo

1. oktobar 2023. | 20:39

Teleskop Aresibo (na slici) je srusen pre neku godinu... I na ovoj slici se vidi da je odavno napusten.

• Wiler

1. oktobar 2023. | 19:47

Ja obozavam ove naucnik novog kova, nikad nista nisu novo pronasli a citav zivot se bave naukom. Sad odjednom na nekoj udaljenoj planeti nekoliko svetlosnih godina odkrice zivot, gle cuda.

• Čoban

1. oktobar 2023. | 19:34

Mi smo za njih vanzemaljci.

• 1. oktobar 2023. | 20:22

Mi nikad

@Čoban

Kako mi vanzemaljci? Mi smo na Zemlji, kako smo van?? Ako su oni na Marsu mi smo za njih vanmarsovci.

• nikolas

1. oktobar 2023. | 19:05

ZASTO IH NETRAZITE NA PLANETI ZEMLJI NA POLOVIMA ISPOD LEDA I OKEANA !!! DALI SU VANZEMALJCI ILI VISOKO RAZVIJENA CIVILIZACIJA IZ PARALELNOG SVETA -ALI ONI SU TU !!!

• Панта

1. oktobar 2023. | 16:25

Који бре смемир,дођите код мене на кафу,упознаћу вас са ванземаљцем,тј.мојом таштом.Немој да трошите паре дођите на Душановац и све ће вас се разјаснити.

• Гаргамел

1. oktobar 2023. | 16:20

Обзиром да је људско биће најмонструозније, не може се сматрати интелигентним бићем!!!

• Shampion fizike

1. oktobar 2023. | 15:19

Gluposti. Svemir nije beskonacan nego je promjera 90 milijardi svjetlosnih godina. Ova Ketrin lupa ko maxim po diviziji. Naucnici su danas ugrozeni, fizika je stala, ostala je samo astronomija. Naucnici se bore da im vlade odobre sredstva citaj plate

• 1. oktobar 2023. | 21:02

Raso

@Shampion fizike

A sta je onda iza te tvoje promjere od 90 milijardi?Mora da je tu zid i amin, a iza zida to samo ti znas 🤣🤣

• Hahaha...

1. oktobar 2023. | 15:14

Mislim da su oni pronašli nas....

• Boža zemunac

1. oktobar 2023. | 14:46

Definitivno, ovi lažu i na Boga ne misle.

• 1. oktobar 2023. | 17:57

hh

@Boža zemunac

on ne postoji

• 1. oktobar 2023. | 19:53

Ateista

@Boža zemunac

A gde se nalazi taj tvoj Bog,da nije možda samo u tvojoj glavi ?