Nuklearni reaktori praviće energiju za bazu na Mesecu: Velšani razvili atomsko gorivo veličine zrna maka

Tim istraživača sa Univerziteta Bangor, u saradnji sa NASA, dizajnirao je specijalne ćelije za napajanje nuklearnih generatora veličine automobila

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

• Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

• Darinka

19. septembar 2023 | 16:28

Nikad ljudska noga nije kročila na mjesec i to svi znaju, sem nekih tekstopisca. Znači svi, u prevodu sav svijet.

• vladimir

15. septembar 2023 | 17:43

Da li ste znali da 1 kubni centimetar obogaćenog uranijuma U-235 ima teđinu 20 grama (dva puta teži od čelika i 1.7 puta teži od olova). Jedan kg obogaćenog uranijuma ima energiju ekvivalentnu 3000 tona uglja. Problem je što niko nije u svetu rešio odlaganje otpada iz nuklearki (OS uranijum) na duže vreme 100 i više godina. Naša planeta je zagađena najvećim otrovom poznatim čoveku. Čak je toliko zagađena da iznosi 400 000 atomskih bombi bačeni na Hirošimu . To sve vlade kriju. Pa i Japan posle rušenja Fokušime. Naučnici koji su merili radijaciju imaju dokaze da Japan laže uz pomoć Amerike. Dr. Kristofer Basbi (poznat naučnik i nsma koji je merio radijaciju u Jugoslaviji 1999.) merio je radijaciju u selu Vakamatsu u Japanu. To je 100 km od Fokušime kaže: Nisam smeo bliže prići jer sam se iskreno bojao za život. Rezultati su daleko veći od dozvoljenih doza zračenja. Odneo je uzorke u Englesku u laboratoriju i rezultati su bili isti koje je na licu mjesta u Vakamatsu izmerio. Njegovo naučno mišljenje o eksploziji pogođenog skladišta municije sa OS uranijumom u Ukrajini da su tamo bile i prljave bombe. Nemačka u kojoj se nalazi glavni WEB centar za kontrolu radijacije senzora isključili su da ne bi bilo pobune naroda u EU državama. Međutim kolega u Nemačkoj izmerio je radioaktivni oblak koji je iznosio iznad njegove kuće 100mSv/h. To je 50 puta veće od dozvoljene. To majnstrim mediji ne smeju objaviti. Zračenje Fokušime je 1000 puta veće od Černobila.

• Boky

14. septembar 2023 | 19:16

Da li bre ima neko realan i da se jednom prekine sa plasiranjem ovi informacija koje nemaju trunku realnosti zar stvarno mislite da neko jos veruje da je moguce otići na mesec i to jos da se tamo nastane da ne pominjem mars ajde dosta bajki gledajte stvarnost i sta se sprema u dolazećem vremenu koje će biti tesko ali je dobra stvar sto će se okrenuti i biti teško za sve koji mnogo imaju a za one koji nisu imali jedva da egzistiraju bice igra prilagoditi se . Kakv mesec i mars i planete neznamo jos nasu kakva je i kolika je a trabunjate po Srski o necemu nestvarnom i izmisljenom , dajte konacno istinu i realnost .