Astronaut hospitalizovan nakon povratka na Zemlju: Na svemirskoj stanici proveo 235 dana

Najnovija vest Telegraf.rs Foto: Telegraf

Astronaut je hospitalizovan nakon povratka misije Crew-8 sa Međunarodne svemirske stanice, saopštila je NASA.

"Jedan astronaut koji ostaje u Ascensionu je u stabilnom stanju i biće na posmatranju iz mera predostrožnosti. Da bi se zaštitila medicinska privatnost člana posade, neće se deliti specifični detalji o stanju ili identitetu pojedinca", saopštila je NASA.

Misija Crew-8 uspešno je pala na obalu Floride rano u petak nakon što je provela skoro osam meseci u svemiru.

NASA je potvrdila da je kapsula SpaceX Dragon postigla normalan ponovni ulazak i spustanje, a oporavak posade i svemirske letelice protekao je bez problema.

"Tokom rutinskih medicinskih provera na brodu za spasavanje, zahtevana je dodatna procena članova posade iz opreza", saopštila je agencija.

U letelici su bili američki astronauti Metju Dominik, Majkl Barat i Dženet Eps, kao i ruski kosmonaut Aleksander Grebenkin