NASA snimila objekat kako leti oko Meseca: Nije NLO, tačno se zna šta je uhvaćeno na fotografijama

Američki lunarni istraživač slikao južnokorejskog „kolegu“, koji leti paralelnom putanjom

Mesec Foto: NASA/Goddard/Arizona State University

Orbitalni lunarni istraživač (LRO) američke svemirske agencije NASA snimio je objekat kako juri oko Meseca. Nije reč o neidentifikovanom letećem objektu, kako bi moglo da se pomisli, već je objašnjenje sasvim obično – reč je o južnokorejskom orbitalnom istraživaču poznatom kao Danuri (KPLO), javio je Futurism.

- LRO kruži oko Meseca i i proučava ga već 15 godina, a prošlog meseca uspeo je da snimi lunarni orbiter Danuri – navela je NASA u saopštenju i dodala:

- Sve letelice, koje lete skoro paralelnim orbitama, proletele su jedna kraj druge, u suprotnim smerovima, između 5. i 6. marta. Kamera širokog ugla, poznata kao LROC, snimila je ovu sliku. Zbog relativno velikih brzina letelica, potrebna je velika preciznost za nastanak ovih fotografija, a i tada umeju da deluju zamrljano.

LRO je lansiran 18. juna 2009, a Danuri 4. avgusta 2022.

Pre otprilike godinu dana Danuri je fotografisao američkog kolegu, ali su fotografije bile značajno lošije i pikselizovane.

(Telegraf Nauka / Futurism)