NASA odložila prvo sletanje ljudi na Mesec posle više od 50 godina: Let odložen za 2026. godinu

Peregrin i Vulkan Lansiranje išlo po planu, ali ostatak misije nije... Foto: Gregg Newton / AFP / Profimedia

Američka Nacionalna vazduhoplovna i svemirska administracija (NASA) saopštila je danas da će prvo sletanje ljudi na Mesec posle više od 50 godina biti izvedeno 2026, a ne 2025. godine, kako je ranije planirano.

Iz NASA su naveli da će astronauti morati da sačekaju sledeču godinu pre nego što budu poleteli ka Mesecu i još nekoliko godina pre nego što slete na njega, prenosi AP.

Američka svemirska agencija je planirala da pošalje četiri astronauta oko Meseca krajem ove godine, ali je let odložen za septembar 2025. godine zbog tehničkih problema.

Saopštenje je objavljeno ubrzo nakon što je kompanija "Astrobotic Technology" odustala od pokušaja da spusti svoju letelicu na Mesec zbog curenja goriva. Sonda je trebalo da služi kao izviđač za astronaute.

(Telegraf.rs)

• Pp

10. januar 2024. | 00:11

Izgleda da su pre 50 godina imali napredniju tehnologiju...ili je Holivud imao bolje režisere.

• Srebrni