Satelit Crni vitez već 13.000 godina kruži oko Zemlje i snima nas? Kako da ne! Raskrinkali smo tvrdnje s mreža

Fotografije izgubljenog termalnog ćebeta sa Međunarodne svemirske stanice, koje je objavila NASA, jedini su istiniti deo tvrdnji o vanzemaljskoj "letelici" koja kroz međuzvezdani prostor prenosi rijaliti šou „Zemlja 24/7“

Vanzemaljski satelit nazvan Crni vitez već 13.000 godina kruži oko Zemlje i sve što se dešava na našoj planeti snima i u realnom vremenu šalje u centralu, u zvezdani sistem Epsilon Volar (Izar), udaljen oko 203 svetlosne godine od nas. To bar tvrdi izvesni Bili Karson u videu koji je nedavno objavljen na TikTok-u, na profilu Keystothematrix, a njegove neverovatne teze pogledalo je više od 55,6 hiljada ljudi.

Naravno, za ideju o jednom predugom intergalaktičkom rijaliti šou programu „Zemlja 24/7“ broj dokaza koji nudi je – nula. Sve što ima su lažne tvrdnje koje izgovara sa takvom samouverenošću da mnogima deluju kao istina. Ali to nisu.

@keystothematrix What else do you think is up there? #blackknightsatellite #billycarsonofficial #podcastclips #ancientcivilizations #anunnaki #secrets #space #conspiracytiktok ♬ original sound - thematrixsecrets

Šta tvrdi Bili Karson?

- Postoji ovaj objekat koji kruži oko Zemlje. Na Nasinim je serverima, procenjuje se da ima 15 tona. Oni ga ne diraju jer znaju nema smisla dirati ga. Ne zna se kakav tip odbrambenog sistema ima ova stvar. Procenjeno je da je tu već 13.000 godina. Kako smo dobili taj broj? NSA je analizirala signal. Nekoliko astrofizičara je analiziralo signal. I nekoliko radio operatera još pedesetih godina je dobilo isti signal. Svi nezavisno. Dobili su isti prevod kada su dešifrovali signal, da nam govori da je iz sazvežđa da je iz sazvežđa Epsilon Volas – tvrdi Bili Karson u videu.

@komesmetaistina Bili Karson je od svojih teorija o drevnim vanzemaljcima, a zahvaljujući pratiocima zaradio 6 miliona dolara🤯 . #satelite #satelit #crnivitez #vanzemaljci #rijaliti #istina #debunked #teorijazavere #viral #misterije #tiktok #foryou #fyp #balkan ♬ original sound - udarac.istine

On dodaje da je tekst o tome još 1960. objavio i magazin Tajm.

- Onda sam video neke izveštaje o tome kako je pratio Sputnjik. Rusi su poslali Sputnjik da obiđe oko Meseca i vrati se. I tada je promenio kurs. Otkrili su da se nalazi u polarnoj orbiti. To je nešto što do skoro nismo mogli da uradimo. Da bi stvorilo mnoge megalitske strukture koje ste videli, poput piramida, bila mu je potrebna polarna orbita. Ali ova stvar je u polarnoj orbiti od pedesetih. Pogledao sam Epsilon Volar, rešio sam da istražim ovo mesto. Otkrio sam da tamo postoji praznina. Nazivaju je Volarova praznina. Mičio Kaku, poznati teorijski fizičar, pričao je o tome i rekao je da izgleda kao da se svetlost savija oko te oblasti. On je rekao da misli da je to potencijalno prikrivena napredna civilizacija. Što sam više ispitivao, shvatio sam da je satelit Crni vitez objekat koji i dalje kruži oko naše planete. I mislim da nas posmatra. I verujem da koristi kvantnu isprepletenost da sve što se dešava na Zemlji transmituje u realnom vremenu do svog doma u Epsilon Volaru – ispričao je Karson.

Sputnjik Satelit Sputnjik u Muzeju kosmonautike u Moskvi... Foto: Vlad Karkov / Zuma Press / Profimedia

Šta je sve slagao Bili Karson?

Nije prvi put da se ova teorija o satelitu Crni vitez pojavila na internetu. Naprotiv, decenijama je prisutna, neki u nju vole da, bez ikakvog razloga, uključe i Nikolu Teslu, a jedan od najvećih promotera je upravo Bili Karson. Često je, kao i na ovom snimku, pričao o satelitu, a 2019. snimio je i film koji se zove „Satelit Crni vitez: Neispričana priča“. Međutim, većina stvari koje navodi u ovom videu je ili poluistina koju interpretira u skladu sa izrekom „Šta je babi milo, to joj se i snilo“ ili čista laž, koju ponavlja ili iz neznanja ili iz zle namere.

Prva tvrdnja koju Karson iznosi je da ovaj objekat koji prikazuje postoji na Nasinim serverima jeste tačna, slika predmeta koji on i teoretičari zavere poput njega predstavljaju kao satelit Crni vitez zaista postoji u katalogu američke svemirske agencije. Kako se vidi na nekoliko fotografija nastalih 11. decembra 1998. tokom misije STS-88, kada je spejs šatl Endevor do Međunarodne svemirske stanice odneo prvi američki modul Juniti. Međutim, kraj slika nigde nema tvrdnje da je reč o satelitu teškom 15 tona, već se eksplicitno navodi da je reč o svemirskom otpadu.

Zanimljivo je da je Džeri Ros, astronaut koji je učestvovao u toj misiji, više puta pričao da je reč o „nepredvidivom termalnom ćebetu“ koje je pobeglo dok su članovi tima spajali američki i ruski modul. I koje je sagorelo u atmosferi nekoliko dana kasnije. Što naravno ne sprečava Karsona i ostale teoretičare zavere da baš fotografije NASA koriste kao dokaz da Crni vitez postoji i da je i danas u orbiti. Valjda zato što drugih fotografija nekog neobičnog objekta nemaju.

Karson zatim tvrdi da je „satelit“ star 13.000 godina i poziva se na to da je taj broj dobijen kada su signal analizirali NSA (Nacionalna bezbednosna agencija), astrofizičari i radio operateri, nezavisno jedni od drugih, i da su svi dobili isti signal. Međutim, u filmu on prikazuje dokument NSA na koji se poziva. Reč je o analizi sa naslovom „Komunikacija sa inteligentnim vanzemaljcima“ Lambrosa D. Kalimahosa (1910-1977), američkog vojnog kriptologa. U tekstu on zaista razmatra mogućnost da su pojedine radio-signale slala inteligentna vanzemaljska bića i teoretski razmatra šta je sve potrebno da bi se to utvrdilo. Naravno, satelit star 13.000 godina ne spominje ni u jednoj rečenici.

U stvari, za tvrdnju o starosti satelita kriv je Dankan Lunan, škotski publicista i pisac naučne fantastike. On je u tekstu za magazin Spaceflight 1973. naveo da je uspeo da prevede radio-signal sonde koja kruži oko Meseca, ne oko Zemlje, između 13.000 i 15.000 godina i da poruka glasi:

„Počnite ovde. Naš dom je Epsilon Volar, dvostruka zvezda. Živimo na šestoj planeti od sedam, brojeći od sunca. Naša šesta planeta ima jedan mesec. Naša četvrta planeta ima tri. Naša prvi i treća planeta imaju po jedan. Naša sonda je u poziciji Arktur, poznatoj na našim mapama.“

Prilično maštovito za pisca naučne fantastike. Iako u svom tekstu ne koristi termin Crni vitez, kasnije je upravo ovaj njegov „prevod“ bio osnova za razvoj teorije zavere o misterioznom satelitu. Nije bilo važno što je nekoliko godina kasnije Lunan priznao da je njegovo tumačenje radio-signala pogrešno, da nema mogućnosti da oko zvezde Izar postoji život i da ne želi da ima bilo kakve veze sa Crnim vitezom jer njegove tvrdnje sa tim nikad nisu imale veze.

Karson dalje navodi da je tekst „o tome“ objavio Tajm 1960. Dok on to priča, video prikazuje na internet postavljen tekst iz Tajma od 7. marta 1960. sa naslovom „Nauka: Prvi ulov svemirske straže“. Međutim, izgleda da ga je mrzelo da pročita sam tekst:

„Pre tri nedelje naslovi su objavili da su SAD detektovale misteriozni „mračni“ satelit koji je leteo iznad nas. Postojale su spekulacije da bi to mogao da bude špijunski satelit koji su lansirali Rusi, zbog čega je bilo nelagodno što SAD nisu znale šta se dešava iznad nje. Međutim, prošle nedelje ministarstvo odbrane je objavilo da je satelit identifikovan. Reč je o ostacima satelira Diskaverer američkog vazduhoplovstva koji je zalutao. Tamni satelit je prvi objekat koji je demonstrirao efikasnost američke straže u svemiru. A kašnjenje od tri nedelje je dokaz da sistemu još nedostaje potpuna koordinacija i da ima stvari koje još treba ispeglati.“

Toliko „o tome“, tj. misterioznom satelitu sa vanzemaljskom porukom.

Da li su iluminati oborili Crnog viteza

Čisto da ova teorija zavere ne bi bila samo o satelitu koji nas neprestano snima i šalje to u centralu u dalekom svemiru, teorija je pre nekoliko godina dobila i obrt. Britanski Dejli mejl 21. marta 2017, dve godine pre Karsonovog filma, objavio je priču Jutjub korisnika secureteam10, lovca na neidentifikovane leteće objekte, o tome kako su vojnici pod komandom iluminata, i to samog vrha ovog tajnog društva, uništili satelit koji „već 13.000 godina kruži oko Zemlje“. Čak i oni, iako objavljuju video koji se navodno pojavio na tajnom kanalu Vikiliksa, dodaju da nisu baš sigurni u autentičnost snimka razaranja Crnog viteza.

Ipak, Karson tu ne staje. On dalje tvrdi da je su Rusi tada poslali „Sputnjik da obiđe oko Meseca i vrati se“, zbog čega je Crni vitez promenio putanju. U toj tvrdnji postoji jedan problem – nijedan od tri Sputnjika nije poslat da obiđe oko Meseca, za to su korišćeni sateliti nazvani Luna.

Neverovatni zaključci

Karson zatim navodi da je satelit bio u polarnoj orbiti i da je to nešto što nije bilo moguće do skoro. Međutim, upravo Diskaverer 1 lansiran 28. februara 1959. bio je prva letelica u polarnoj orbiti, a sledili su sateliti iz programa Korona, koji su imali polarnu orbitu i korišćeni su za špijuniranje SSSR, Kine i drugih oblasti između juna 1959. i maja 1972. Osim toga, Karson zatim spominje polarnu orbitu kao nešto što je igralo ulogu u tome da satelit gradi megalitske strukture poput piramida. Ovakvu tvrdnju ne treba ni komentarisati, jer je dobro poznato kako su građene piramide, o čemu je napisano mnogo naučnih radova, a kakva je veza između polarne orbite i piramida zaista je nemoguće zaključiti. Osim da je, eto, autor rešio da doda još koju tvrdnju bez ikakvog pokrića.

Karson na kraju navodi i da postoji Praznina Volar blizu sazvežđa Volar, ali predstavljajući je u stvari daje još jednu pogrešnu sliku – snimak molekularnog oblaka Barnarda 68 udaljenog od nas 407 svetlosnih godina, dok je Praznina Volar udaljena 203 svetlosne godine.

Praznina Praznina, ali u argumentima... Printskrin: TikTok/Wikipedia/NASA

Navodni citat popularnog fizičara Mičio Kakua o vanzemaljcima u Praznini Volar nismo uspeli da nađemo, ali njegove izjave o vanzemaljcima poslednjih godina umele su da iznerviraju mnoge naučnike, pa mogućnost još jedne čudne tvrdnje nije nemoguća. Jedini problem što je jedina osoba koja je spominje na celom internetu upravo Bili Karson.

Iako sve što je rekao predstavlja poluistine ili čiste laži, kako je Bili Karson došao do zaključka da Crni vitez snima sve što se dešava na planeti i to, pomoću kvantne isprepletenosti, šalje u Epsilon Volar ostaje potpuno nejasno. Sa istim koracima mogao je da zaključi i da je Crni vitez u stvari mašina koja projektuje Zemlju kao hologram, dok svi mi živimo u Matriksu. Nije to mnogo različito od nekih drugih tvrdnji koje iznosi na svom kanalu.

Ali jasno je da je od ovakvih zaključaka Bili Karson zaradio najmanje 6 miliona dolara, što pokazuju podaci sajta Wealthendipity. On i njegova kompanija „4biddenknowledge Inc.“ (u prevodu „Zabranjeno znanje“) objavljuju najneverovatnije teorije o drevnim vanzemaljcima koje privlače mnoge, pa na Jutjubu imaju 726 hiljada pratilaca, na Instagramu 1,4 miliona, a na Fejsbuku 812 hiljada...

• Nišlija

15. decembar 2023. | 14:51

A zašto bih poverovao da nije istina sve što čovek kaže? Ljudi, nismo sami... Više ovim amaterskim istraživačima verujem nego ovima što kroje sadašnjost, što lažiraju istoriju, što žele da nametnu svoju priču...

• Pop

17. decembar 2023. | 15:33

Лепо ти се каже како од будала да зарадиш убациш машту и као гуру у африци га зову врач бациш на друштвене мреже и медије и ето резултата.