Da li je Tesla verovao u ravnu Zemlju? Lažne tvrdnje šire se internetom

Slavni srpski naučnik nije verovao da Zemlja nije planeta i da je ravna, a to je jasno iz njegovih tekstova

• Tihi

14. mart 2024. | 07:59

Verujem da covek o tome nikada nije ni mislio kamo li rekao. Meni prosto muci mozak kad cujem da neko kaze da je zemlja ravna. To nije ni neka zdrava rasprava iz koje moze proizaci nesto korisno nego onako bas cista glupost.

• Brankica

13. mart 2024. | 23:28

Pitajte ljude koji znaju sve o kosmosu i orbiti.Ruskinju Valentinu Tjereskovu,ziva je jos pa neka prica kada je kruzila oko zemlje.Primitivizam nema dna. Da je zemlja ravna nebi ni imali 4 godisnja doba niti bi pri letenju avionom prelazili iz jedne u drugu vremensku zonu.

• 2. april 2024. | 18:44

Ateista

@Brankica

• Vitez Koja

13. mart 2024. | 21:01

Danas šta god da ti padne napamet možeš da lupetaš na društvenim mrežama i uvek ćeš naći dovoljan broj maloumnih sledbenika.Koliko god da je velika budalaština.Jer kada pogledate jednom takav klip, onda vam se kreira sadržaj od istog autora ili kontekst sličnog sadržaja i takvi klipovi vam se non stop nude.I vi kada pogledate dovoljan broj takvih klipova, počnete da verujete, pogotovo što oni krenu da lupetaju i izmišljaju nekakve informacije, nekakve doktore ili kao ovde da kažu da je Tesla u tom fazonu.Ali morate da budete i podložni tome da vas lože.Ja kada imam priliku da razgovaram sa ljudima koji su zaraženi teorijama zavere, a pogotovo ravnozemljašima, ja ih pitam, evo i da je tako, eto ravna je zemlja, šta to tebi menja u životu?Meni ništa, niti sam ikada video da je neko ponudio neki normalan argument za tu teoriju.Zašto misliš da su se svi ljudi koji su živeli i žive na zemlji, naučnici, astronauti, astronomi,fizičari, piloti, moreplovci...se urotili protiv tebe da te zaj.bavaju?koji je njihov interes?Kao i teorija da su Srbi najstariji narod na planeti i čak optužuju Vuka Karadžića i Dositeja da je sj.bao Srbe i jezik i da je to skrivena istorija...Kažem im imate pravo na teoriju,ali ispade da su svi dosadašnji Kraljevi, patrijarsi, monasi,predsednici, prosvetitelji, istoričari,SANU...koji su živeli i žive, najveći izdajnici srpskog roda i rade za neke tuđe interese da zatru istinu.Ako njih sve najistaknutije boli uvo, onda i mene isto zabole.