Zašto smo izgubili repove? Naučnici konačno imaju odgovor

Autori studije na miševima su ispitali hipotezu da se gubitak repa dogodio promena u DNK kodu čovekolikih majmuna i ljudi

• Nenad

7. mart 2024. | 23:13

Kako da izgubimo repove kad ih nikad nismo ni imali? Zar smo nastali od majmuna, ili nas je Bog stvorio njegovim rukama?

• Ema

3. mart 2024. | 13:56

Oni ne znaju šta je bilo juče,a ne milionima godina unazad i tu je tačka. Ej naučnici zar nije bog stvorio sve po vrstama svojim,nekog sa repom,a nekog bez repa,nekog sa umom,a nekog bez uma,kao što ste vi.

• Milan

2. mart 2024. | 17:22

Hvala Stvoritelju pa nam je umesto repa podario trecu nogu

• Tiktoker

1. mart 2024. | 19:10

U jednom trenutku pali smo na d.upe I rep je poceo da raste na pogresnu stranu

• Maks

1. mart 2024. | 01:16

Smatram da ga nikad nismo ni imali.

• Чудно и није

29. februar 2024. | 19:06

Репове смо изгубили јер су почели да нам сметају да идемо усправно а и вукли су нас уназад у потпуно усправном ставу.

• Nikolas

29. februar 2024. | 17:57

NIKAD LJUDI NISU IMALI REPOVE ALI NEKI OD NAS PRAVE MAJMUNE I MAGARCE !!! DOSTA JE LAZI -VREME JE DA KAZETE SA KOJE PLANETE JE COVEK NASELIO PLANETU ZEMLJU PRE 3MILIJARDE GODINA!!!

• 29. februar 2024. | 18:54

Liliputanac

@Nikolas

Tako je, istina na videlo. Liliput je naš dom, odande smo stigli i naselili zemlju. Nismo mi nastali od majmuna, majmuni su nastali od nas kad su prestali da veruju u nauku i batalili zdrav razume.

• 29. februar 2024. | 18:57

M

@Nikolas

Nemoj tako,to je istina, čak biolozi govore da smo životinje odnosi majmuni,bolje ćuti,jer nauka ima veliki uticaj u svetu. Ne mislim ništa loše,nego se ne slažem s tvojim mišljenjem što je apsolutno u redu. Pozdrav!

• 29. februar 2024. | 22:03

bole

@Nikolas

Kako misliš da ti neko kaže šta je bilo pre milijardu godina, majko mila kakvih ljudi ovde ima i u šta veruju

• 3. mart 2024. | 01:10

A

@Nikolas

Da li i dalje ljudi veruju da smo potomci majmuna?! Darvinova teorija je odavno osporena! Neka vise inteligencija se "igra" sa nasim dnk .Samo aktiviraju neki gen i eto govora i eto nauke i eto nas "ljudi". Ja licno,mislim da smo mi njihov eksperiment koji je uznapredovao u odnosu na doba dinosaurusa .